Turizm Ve Çevre Bakanlığ’nın, doğru stratejiler ile, belirlenecek olan hedef pazarlara doğru algı ve iş teması yayabilmek amacı ile 03-05 Eylül tarihleri arasında düzenlediği konkurun 2. Safhasında yarışacak olan firmalar belirlendi.
Türkiye’den ve ülkemizden 32 firmanın katılımı ve yoğun ilgisi ile gerçekleşen konkurda Kıbrıs Adasının gösterilen hedef pazarlarda tanıtılması ile ilgili fikirler ve projeler ortaya konulmuştu.
Yoğun katılım nedeniyle, katılımcı firmalara sunumlarında ve çalışmalarında kendilerini daha iyi ifade edebilme fırsatı verebilmek adına daha önce 2 aşamalı olarak gerçekleşeceği açıklanan konkurun 3 aşamalı olarak gerçekleşmesine karar verildi.
Bu vesile ile; Kamu spotları , çocuk animasyonu, belgesel, Dijital Marketing ve özellikle sponsorluk alanlarında daha etkin çalışma yapmak amacı ile ilgili firmalara üç haftalık bir süre verildi.
Konu ile ilgili açıklamada bulunan Turizm Ve Çevre Bakanlığı Müsteşarı İsmet Esenyel “ Sayın Bakanımız Fikri Ataoğlu’nun yoğun ilgi ve desteği ile Sektör ve Bakanlık böylesine önemli bir ortak heyecan için çalışıyor. KKTC’nin dünya pazarındaki marka değerini parlatıp yeni bir imaj vermek için mesai dinlemeden çalışıyoruz biz bunu amaç edindik” dedi.
Pazarlama Konkurunun ikinci aşaması için belirlenen ilk 10 firma 29 Eylül günü ikinci aşama için yarışacak.
Turizm Ve Çevre Bakanlığı tarafından birinci aşaması gerçekleştirilen Pazarlama Konkur yarışmasında ilk 10 firma şu şekilde;
1 - Reklamania & Gordion Akademi & PRactice Communication Management
2 - Enmerproduction
3- Dream Design Factory DDF
4 - Çehreli Conculting
5 - Graphx Reklam Ajansı
6 - Innovia Digital UCHK İletişim Hizmetleri Şti. Ltd.
7- ÖYKÜ Dialogue International
8 - PR İsland
9 - Trompet Prodüksiyon Yapım ve Yayıncılık
10-Republica Reklam Ajan