Turizm Ve Çevre Bakanlığı, doğru stratejiler ile, belirlenecek olan hedef pazarlara doğru algı ve iş teması götürebilmek amacı ile pazarlama konkuru gerçekleştirdi.
Yaklaşık 45 gün önce duyurusu yapılan konkura, 35 firma katıldı. Türkiye’den ve ülkemizden PR ve Reklam şirketlerinin katılımı ve yoğun ilgisi ile gerçekleşen konkurda Kıbrıs Adasının gösterilen hedef pazarlarda tanıtılması ile ilgili fikirler ve projeler ortaya kondu.
Kuzey Kıbrıs Turizm ürünü ve sektörününn çok önemli ve değerli bir yere sahip olduğu kanısının ortaya çıktığı konkurun ilk bacağı başarılı bir şekilde tamamlandı.
Katılımcı firmalar ilk safhada Medya Production , PR ve Reklam bacağındaki sunumları ile Bakanlık, ile Sivil Toplum kuruluşu yetkililkerine kendilerini anlatma fırsatı buldular.
Belirlenen son 5 firmanın daha iyi hazırlanmış bir şekilde kendilerini daha iyi ifade edebilme fırsatı bulacakları ikinci aşama Eylül ayı sonunda tamamlanacak ve Ekim ayında başlayacak olan Fuar ve Road Show çalışmaları için birlikte hareket edilecek olan firma belirlenmiş olacak.
Turizm Ve Çevre Bakanlığı Müsteşarı İsmet Esenyel konu ile ilgili yaptığı açıklamada “Sayın Bakanımız Fikri Ataoğlu’!nun son derece yoğun desteği ve beklentileri ile yapılan bu pazarlama konkuruna yılların birikimi ve tecrübesi ile katılan firmalar ve ajanslar bize gösterdi ki KKTC Turizm markası hala daha büyük bir kıymet ve değere sahip. Bu değerin sadece daha iyi bir şekilde parlatılıp özellikle yeni kurulacak olan Turizm Örgütü’nün de temel tanıtma ve pazarlama politikalarının temel taşlarını oluşturacağı aşikardır”