Üstel: TANITIMDA AMBARGOYU AŞTIK...

Üstel: TANITIMDA AMBARGOYU AŞTIK...

Her şeyin hızla değişip, geliştiği, kendini sürekli yenileyen, güncelleyen dijital bir çağın yaşandığına işaret eden Bakan Üstel, turizmin en az teknoloji ve bilim kadar hızla gelişen ve değişken küresel bir sektör konumunda olduğunun altını çizdi.

Turizm değişime ayak uydurmalıdır…
Günümüzde 1.3 milyardan fazla gezginin bir ülkeden başka bir ülkeye seyahat ettiğini belirten Üstel, “günümüzde Dünya turizm gelirleri 1,2 trilyon doları aştı. Değişen çağ kendi insan modelini oluşturup, yeni ihtiyaçları da beraberinde getirdiği gibi, yine kendi arzını da doğal olarak oluşturmaktadır. Bu büyük dönüşümün hızına diğer sektörlere nazaran fazlasıyla iç dinamiğe ve çeşitliliğe sahip olan turizm ayak uydurmak zorundadır” dedi.

Ülke videomuz 190 binin üzerinde izlendi…
Turizmde tercih edilmeyi başarmış diğer ülkeler gibi Kuzey Kıbrıs’ın da değişen turist profiline ulaşmak için dijital çağın imkanlarını en iyi şekilde kullanması gerektiğini söyleyen Üstel, Kuzey Kıbrıs’ın turistik olanaklarını İngiltere’nin Daily. Mail, Independent, Sky News, The Telegraph, Evening Standart, Accuweather gibi 50’den fazla kategoride trafiği en yüksek ve saygın dijital platformunda yapılan ve devam eden tanıtımların ilk iki ayında 2.4 milyonun üzerinde görsel gösterim, 190 binin üzerinde de video izlenmesine ulaşıldığını vurguladı.

Dijital reklamcılık bütçe avantajı da veriyor…
Global istatistikler de atıfta bulunan Bakan Üstel, 2018’de internet trafiğinin %52’sinin mobil cihazlarla sağlandığını söyleyerek, “bu ve bunun gibi verilere bakıldığında ülkelerin dijital reklamcılık ile hedef kitlelerine
ulaşma konusunda hem bütçe hem de marka bilinirliği açısından avantaj elde edebilecekleri ortaya çıkıyor “ dedi.

Geri bildirimlerle yeni stratejiler geliştiriyoruz…
Karşılıklı etkileşim temelinde İngiltere’de yapmaya başladıkları dijital reklamlar sayesinde hızlı geri bildirimler aldıklarına işaret eden Bakan Ünal Üstel, “aldığımız geri bildirimleri değerlendiriyoruz ve yeni stratejiler geliştiriyoruz” ifadelerini kullandı.

Turizmciler ve ülke insanının yüzü gülecek…
Kuzey Kıbrıs’ta günümüzün bilinçli turistlerine sürdürülebilir turizmi destekleyen bir destinasyon sunmak için politikalar geliştirdiklerini söyleyen Üstel, “Gerek geleneksel olarak sürdürdüğümüz pazarlama faaliyetlerimiz, gerekse de İngiltere’de devam eden digital pazarlama çalışmalarımız Almanya, Belçika, Hollanda, Fillandiya ve Norveç gibi hedef ülkeleri de içine alacak şekilde genişletilerek ve gelişerek devam edecektir. Bu çalışmalarımızın katkısı ile turist sayısını daha da artıracağımıza ve bu sayede başta turizmcilerimizin, ülkemiz genelindeki esnafımız ile halkımızın yüzünü güldüreceğimize inanıyorum” ifadelerini kullandı.

Print
Posted: Dec 23, 2019,
Categories: Haberler,
Comments: 0,
Tags:

«January 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
303112
Başbakan Yardımcısı Ataoğlu, 2024 yılını değerlendirdi

Başbakan Yardımcısı Ataoğlu, 2024 yılını değerlendirdi

“Çalışmalarımız, projelerimizin 2025’te ekonomiye katkı sağlaması ve topluma daha iyi bir yaşam sunma hedefiyle sürüyor”

Read more
345
6
MICE SEKTÖRÜNÜN “OSCAR”LARI SAHİPLERİNİ BULDU

MICE SEKTÖRÜNÜN “OSCAR”LARI SAHİPLERİNİ BULDU

Turizm ve etkinlik sektörünün devleri ACE of MICE ile 22. Kez bir araya geldi. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, sektörün en büyük organizasyonuna üçüncü kez ev sahipliği yaptı. 

Read more
789101112
131415
Başbakan Yardımcısı Turizm Kültür Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, Dr. Fazıl Küçük'ün ölüm yıldönümünde mesaj yayımladı.

Başbakan Yardımcısı Turizm Kültür Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, Dr. Fazıl Küçük'ün ölüm yıldönümünde mesaj yayımladı.

"Kıbrıs Türk halkının özgürlük mücadelesinde önemli bir lider olan Dr. Fazıl Küçük’ü, ölüm yıl dönümünde rahmet ve minnetle anıyoruz. O, halkımızın hak, eşitlik ve özgürlük mücadelesinde öncülük etmiş, fikirleri ve kararlılığı ile bağımsızlık yolunda bizlere ışık tutmuştur.

Read more
16171819
20212223242526
272829303112
3456789

Archive