Üstel: TANITIMDA AMBARGOYU AŞTIK...

Üstel: TANITIMDA AMBARGOYU AŞTIK...

Her şeyin hızla değişip, geliştiği, kendini sürekli yenileyen, güncelleyen dijital bir çağın yaşandığına işaret eden Bakan Üstel, turizmin en az teknoloji ve bilim kadar hızla gelişen ve değişken küresel bir sektör konumunda olduğunun altını çizdi.

Turizm değişime ayak uydurmalıdır…
Günümüzde 1.3 milyardan fazla gezginin bir ülkeden başka bir ülkeye seyahat ettiğini belirten Üstel, “günümüzde Dünya turizm gelirleri 1,2 trilyon doları aştı. Değişen çağ kendi insan modelini oluşturup, yeni ihtiyaçları da beraberinde getirdiği gibi, yine kendi arzını da doğal olarak oluşturmaktadır. Bu büyük dönüşümün hızına diğer sektörlere nazaran fazlasıyla iç dinamiğe ve çeşitliliğe sahip olan turizm ayak uydurmak zorundadır” dedi.

Ülke videomuz 190 binin üzerinde izlendi…
Turizmde tercih edilmeyi başarmış diğer ülkeler gibi Kuzey Kıbrıs’ın da değişen turist profiline ulaşmak için dijital çağın imkanlarını en iyi şekilde kullanması gerektiğini söyleyen Üstel, Kuzey Kıbrıs’ın turistik olanaklarını İngiltere’nin Daily. Mail, Independent, Sky News, The Telegraph, Evening Standart, Accuweather gibi 50’den fazla kategoride trafiği en yüksek ve saygın dijital platformunda yapılan ve devam eden tanıtımların ilk iki ayında 2.4 milyonun üzerinde görsel gösterim, 190 binin üzerinde de video izlenmesine ulaşıldığını vurguladı.

Dijital reklamcılık bütçe avantajı da veriyor…
Global istatistikler de atıfta bulunan Bakan Üstel, 2018’de internet trafiğinin %52’sinin mobil cihazlarla sağlandığını söyleyerek, “bu ve bunun gibi verilere bakıldığında ülkelerin dijital reklamcılık ile hedef kitlelerine
ulaşma konusunda hem bütçe hem de marka bilinirliği açısından avantaj elde edebilecekleri ortaya çıkıyor “ dedi.

Geri bildirimlerle yeni stratejiler geliştiriyoruz…
Karşılıklı etkileşim temelinde İngiltere’de yapmaya başladıkları dijital reklamlar sayesinde hızlı geri bildirimler aldıklarına işaret eden Bakan Ünal Üstel, “aldığımız geri bildirimleri değerlendiriyoruz ve yeni stratejiler geliştiriyoruz” ifadelerini kullandı.

Turizmciler ve ülke insanının yüzü gülecek…
Kuzey Kıbrıs’ta günümüzün bilinçli turistlerine sürdürülebilir turizmi destekleyen bir destinasyon sunmak için politikalar geliştirdiklerini söyleyen Üstel, “Gerek geleneksel olarak sürdürdüğümüz pazarlama faaliyetlerimiz, gerekse de İngiltere’de devam eden digital pazarlama çalışmalarımız Almanya, Belçika, Hollanda, Fillandiya ve Norveç gibi hedef ülkeleri de içine alacak şekilde genişletilerek ve gelişerek devam edecektir. Bu çalışmalarımızın katkısı ile turist sayısını daha da artıracağımıza ve bu sayede başta turizmcilerimizin, ülkemiz genelindeki esnafımız ile halkımızın yüzünü güldüreceğimize inanıyorum” ifadelerini kullandı.

Print
Posted: Dec 23, 2019,
Categories: Haberler,
Comments: 0,
Tags:

«December 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2425
Ekonomik İşbirliği Teşkilatı (EİT) Üye Ülkeleri Ulusal Kütüphaneleri Direktörleri 7. Konferansı

Ekonomik İşbirliği Teşkilatı (EİT) Üye Ülkeleri Ulusal Kütüphaneleri Direktörleri 7. Konferansı

KKTC ilk kez Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Üye Ülkeleri Ulusal Kütüphaneleri Direktörleri Konferansı’na katıldı

Read more
26
11. Dünya Helal Zirvesi Kapılarını Açtı

11. Dünya Helal Zirvesi Kapılarını Açtı

Dünya Helal Zirvesi ve Helal Expo kapılarını açtı. Bu yıl 11’incisi düzenlenen organizasyon, binlerce katılımcıyı bir araya getirdi.

Read more
27282930
123
KKTC turizmi, İzmir’de tanıtılıyor

KKTC turizmi, İzmir’de tanıtılıyor

Ataoğlu:“Türkiye ile turizmde ortak hedeflere yürüyoruz”

Read more
4
Fikri Ataoğlu, KKTC İzmir Başkonsolosluk binasını ziyaret etti.

Fikri Ataoğlu, KKTC İzmir Başkonsolosluk binasını ziyaret etti.

Başbakan Yardımcısı Turizm Kültür Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, KKTC İzmir Başkonsolosluk binasını ziyaret ederek Başkonsolos Mustafa Davulcu ve konsolosluk personeliyle bir araya geldi.

Read more
567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Archive